Novo ažuriranje 3.2 za popularni V-Ray renderer donosi punu kompatibilnost s aplikacijom 3ds Max 2016. Verzija 3.2 također donosi renderiranje za VR aplikacije, poboljšanja V-Ray RT GPU modula, kao i brojna poboljšanja volumetrijskog renderiranja , proračuni distribucije i algoritmi globalne rasvjete. Ažuriranje V-Ray 3.2 za 3ds Max besplatno je za sve vlasnike V-Ray 3.0 licence. Nove značajke:
Nove VR kamere
S dvije nove vrste VR kamera možete renderirati stereoskopske kockaste karte i sferne stereoskopske slike. V-Ray scene mogu se jednostavno izvesti u popularne VR formate kao što su Oculus Rift i Samsung Gear VR.
Nove značajke V-Ray RT GPU modula
V-Ray 3.2 za 3ds Max uključuje snažniji V-Ray RT GPU motor. Nova verzija podržava:
– QMC uzorkovanje s NVIDIA CUDA (brže smanjenje šuma)
– Kartiranje pomaka
– Anizotropne refleksije
– Kompozitne karte
– Korekcija pomoću krivulja
– Pečenje teksture
– UDIM (MARI) format
Volumetrijski prikaz
Novi V-Ray Volume Grid modul uključuje podršku za OpenVDB, Field3D i Phoenix FD volumetrijske formate. Zahvaljujući tome, možete uvoziti i renderirati podatke iz popularnih aplikacija za efekte kao što su Houdini i FumeFX.
Distribuirano prikazivanje
Čvorovi renderiranja sada se mogu dodavati ili uklanjati tijekom izračuna.
Globalna rasvjeta
Napredniji algoritam Light Cache donosi manje artefakata i bolju animaciju.
Geometrija
– Nova vrsta pregleda za objekte tipa proxy
– Brže iscrtavanje dlačica i stidnih dlačica
– Intel Embree tehnološka podrška za 3ds Max Hair & Fur i V-Ray Fur shadere
3ds Max 2016
– Puna podrška za fizičku kameru razvijenu u suradnji s kreatorima 3ds Maxa
– Podrška za parametar fizičke kontrole ekspozicije kamere
– V-Ray Lens Analysis Utility uključuje podršku za fizičku kameru 3ds Max