Ažuriranje 3.2 V-Raya za 3ds Max

Novo ažuriranje 3.2 za popularni V-Ray renderer donosi punu kompatibilnost s aplikacijom 3ds Max 2016. Verzija 3.2 također donosi renderiranje za VR aplikacije, poboljšanja V-Ray RT GPU modula, kao i brojna poboljšanja volumetrijskog renderiranja , proračuni distribucije i algoritmi globalne rasvjete. Ažuriranje V-Ray 3.2 za 3ds Max besplatno je za sve vlasnike V-Ray 3.0 licence. Nove značajke:

Nove VR kamere
S dvije nove vrste VR kamera možete renderirati stereoskopske kockaste karte i sferne stereoskopske slike. V-Ray scene mogu se jednostavno izvesti u popularne VR formate kao što su Oculus Rift i Samsung Gear VR.

Nove značajke V-Ray RT GPU modula
V-Ray 3.2 za 3ds Max uključuje snažniji V-Ray RT GPU motor. Nova verzija podržava:
QMC uzorkovanje s NVIDIA CUDA (brže smanjenje šuma)
Kartiranje pomaka
Anizotropne refleksije
Kompozitne karte
Korekcija pomoću krivulja
Pečenje teksture
UDIM (MARI) format

V-Ray 3.2 za 3ds Max 2016

Volumetrijski prikaz
Novi V-Ray Volume Grid modul uključuje podršku za OpenVDB, Field3D i Phoenix FD volumetrijske formate. Zahvaljujući tome, možete uvoziti i renderirati podatke iz popularnih aplikacija za efekte kao što su Houdini i FumeFX.

Distribuirano prikazivanje
Čvorovi renderiranja sada se mogu dodavati ili uklanjati tijekom izračuna.

Globalna rasvjeta
Napredniji algoritam Light Cache donosi manje artefakata i bolju animaciju.

Geometrija
Nova vrsta pregleda za objekte tipa proxy
Brže iscrtavanje dlačica i stidnih dlačica
Intel Embree tehnološka podrška za 3ds Max Hair & Fur i V-Ray Fur shadere

3ds Max 2016
Puna podrška za fizičku kameru razvijenu u suradnji s kreatorima 3ds Maxa
Podrška za parametar fizičke kontrole ekspozicije kamere
V-Ray Lens Analysis Utility uključuje podršku za fizičku kameru 3ds Max



Datum: 12. 06. 2015, Kategorija: Vijesti