Tehnička podrška - Ljubazan podsjetnik
![Pogledajte izvornu sliku](https://www.dajin-tech.com/wp-content/uploads/2018/02/tech-support.jpg)
Kontakt - support@syntex.cz
Nemojte izravno kontaktirati BMD jer će vas oni samo uputiti natrag u Syntex.
[Vodič za podršku]
- RMA postupak je isti za jamstvene greške i stavke koje su "mrtve po dolasku":
- Prijavite problem ili grešku na support@syntex.cz i dostavite model i serijski broj s opisom greške. Fotografije i videozapisi također su korisni ako je moguće i također uključuju sve korake koje ste poduzeli da pokušate riješiti problem.
- Primit ćete odgovor e-poštom u kojem se od vas može tražiti da poduzmete daljnje korake za rješavanje problema.
- Ako se problem ne riješi, dobit ćete Syntex RMA broj i zatražiti da pošaljete neispravnu stavku natrag u Syntex. To će biti na trošak preprodavača.
- Nakon što Syntex primi artikl, izvršit ćemo daljnje testove u kući. Ako ga ne možemo riješiti, poslat ćemo ga BMD-u. Oni će ga popraviti ili zamijeniti.
- Nakon što riješite problem, Syntex će vam poslati natrag o našem trošku.
- Jan Vodrážka naš je voditelj tehničke podrške.
- Također smo u mogućnosti izvršiti neke popravke izvan jamstva ili omogućiti popravke i rezervne dijelove preko proizvođača.