Često postavljana pitanja (FAQ)

Dobrodošli u naš odjeljak s često postavljanim pitanjima! Ovdje ćete pronaći odgovore na najčešće postavljana pitanja vezana uz našu trgovinu, proizvode i procese naručivanja. Želimo osigurati da uživate u besprijekornom iskustvu kupovine na Syntex.hr. Ako informacije koje tražite ne možete pronaći ovdje, slobodno nas kontaktirajte izravno na info@syntex.hr. Naša služba za korisnike uvijek vam je na raspolaganju i rado ćemo vam pomoći.

Izbor proizvoda

Je li proizvod koji vidim na vašoj web stranici vjeran originalu?

Sve fotografije proizvoda na našoj web stranici dolaze izravno od proizvođača i stoga bi trebale najvjerojatnije odgovarati stvarnom proizvodu. Međutim, imajte na umu da se nijanse boja i teksture materijala mogu različito prikazivati na različitim ekranima. Također se može dogoditi da isporučeni proizvod ima drugačiju verziju pakiranja od prikazanog.

Koja garancija vrijedi za vašu robu?

Za naše proizvode nudimo dvogodišnju garanciju. Za poslovne korisnike garancijski rok je ograničen na jednu godinu.

Što znači “Bazar”?

Pojam “Bazar” odnosi se na proizvode koji nisu u originalnoj ambalaži, bili su izloženi ili su ih kupci vratili, te mogu pokazivati manje znakove uporabe. Ovi proizvodi mogu također odgovarati starijim verzijama modela, iako mogu biti potpuno novi. Svaki proizvod može se razlikovati po stanju, ali je uvijek dostupan po sniženoj cijeni. Za više informacija posjetite našu stranicu “Bazar”.

Kako saznati dostupnost proizvoda? Je li proizvod dostupan za trenutnu isporuku?

Na našoj web stranici možete pronaći informacije o dostupnosti svakog proizvoda i odabrati jednu od sljedećih opcija:

Na lageru: Proizvod je na skladištu i možemo ga odmah poslati.

Na putu: Proizvod trenutno nije na skladištu, ali je već naručen od dobavljača i čekamo dostavu u skladište. Datum isporuke obično nije poznat.

• Poslati: Proizvod se nalazi u jednom od naših stranih skladišta (Bratislava, Budimpešta). Možemo ga dostaviti bilo gdje, ali će vrijeme isporuke biti produženo za nekoliko dana.

Na upit: Proizvod trenutno nije na skladištu, ali ga možemo direktno naručiti od proizvođača ili dobavljača.

1-2 dana: Proizvod trenutno nije na skladištu, ali ga možemo odmah naručiti direktno od proizvođača ili dobavljača. Obično je potrebno 1-2 dana da proizvod bude poslan iz skladišta dobavljača.

3-5 dana: Proizvod trenutno nije na skladištu, ali ga možemo odmah naručiti direktno od proizvođača ili dobavljača. Obično je potrebno 3-5 dana da proizvod bude poslan iz skladišta dobavljača.

7-14 dana: Proizvod trenutno nije na skladištu, ali ga možemo odmah naručiti direktno od proizvođača ili dobavljača. Obično je potrebno 7-14 dana da proizvod bude poslan iz skladišta dobavljača.

14-30 dana: Proizvod trenutno nije na skladištu, ali ga možemo odmah naručiti direktno od proizvođača ili dobavljača. Obično je potrebno 14-30 dana da proizvod bude poslan iz skladišta dobavljača.

• Dugoročno rasprodano: Ovaj proizvod trenutno nije dostupan i najvjerojatnije neće biti dostupan ponovo.

Provjera / Upit za dostupnost: Proizvod trenutno nije na skladištu, ali ga možemo direktno naručiti od proizvođača ili dobavljača.

Što je digitalni proizvod i kako će biti dostavljen?

Digitalni proizvod je softver ili poklon bon. Sve licence i podaci za prijavu za digitalne proizvode bit će vam poslani putem e-pošte koju ste naveli prilikom narudžbe.

Naručivanje

Kako mogu iskoristiti kupon ili promotivni kod?

Kupon ili promotivni kod možete iskoristiti tijekom prvog koraka u procesu naplate. Jednostavno označite polje “Imam kupon za popust ili darovnu karticu”, unesite kod i kliknite “KORISTITI” kako biste primijenili popust.

Mogu li naručiti proizvod putem telefona?

Nažalost, ne nudimo mogućnost naručivanja proizvoda putem telefona. Svi naši proizvodi mogu se naručiti samo putem naše web stranice ili kupljeni izravno u našem dućanu u Pragu.

Kako se obrađuje moja narudžba?

Kada primit ćemo vašu uplatu u našem sustavu, automatski ćete primiti e-mail potvrdu sa sažetkom odabranih proizvoda i obavijest da smo zaprimili vašu narudžbu. Nastavit ćemo s obradom vaše narudžbe i ažurirati vas putem e-maila o statusu narudžbe.

Objašnjenje statusa narudžbe:

„Obrada“ – Pripremamo narudžbu za isporuku ili preuzimanje.

„Poslano“ – Izrađena je pošiljka i paket čeka da ga kurir preuzme.

„Nema na skladištu“ – Željeni proizvod trenutno nije dostupan i čekamo njegovu isporuku.

Trenutni status narudžbe možete provjeriti na našoj web stranici prijavom na svoj račun. Link za upravljanje narudžbama uvijek možete pronaći pod brojem narudžbe. Drugi statusi mogu uključivati:

„Naručeno iz SK/HU“ – Jedan ili više proizvoda nalazi se u inozemnoj podružnici i prvo moraju biti poslani u glavno skladište.

„Djelomično na skladištu“ – Jedan ili više proizvoda nije na skladištu, a mi čekamo njihovu isporuku.

 

STATUS NARUDŽBE

Kako mogu provjeriti status svoje narudžbe?

Status svoje narudžbe možete provjeriti prijavom u svoj račun i posjetom odjeljku „Narudžbe“. Alternativno, možete koristiti poveznicu za praćenje koja je poslana u e-mailu s potvrdom narudžbe.

IZMJENE NARUDŽBE

Mogu li promijeniti svoju narudžbu nakon što je izvršena?

Ako želite napraviti bilo kakve promjene na svojoj narudžbi, molimo vas da nas što prije kontaktirate putem e-maila na info@syntex.tv. Promjene su moguće samo ako narudžba još nije poslana.

Kako mogu otkazati narudžbu?

Ako želite otkazati svoju narudžbu, molimo vas da nam odmah pošaljete e-mail na info@syntex.hr. Obradit ćemo otkazivanje što je brže moguće.

Kada mogu očekivati povrat novca ako otkažem svoju narudžbu?

Ako promijenite ili otkažete svoju narudžbu, novac će biti vraćen na račun s kojeg je izvršena originalna uplata. U slučaju bankovnih transfera, molimo vas da pošaljete broj svog računa na info@syntex.hr. Povrat novca obrađuje se svakog petka ili najkasnije unutar 14 dana.

Kome se mogu obratiti ako sam zainteresiran za kupovinu na veliko?

Ako želite obaviti kupovinu za daljnju prodaju, molimo vas da nas kontaktirate putem e-maila na info@syntex.hr. Vašu upit ćemo obraditi odmah.

 

PDV I OPROSTITAK OD POREZA

Nudite li oslobađanje od PDV-a za kupce iz drugih zemalja EU?

Da, nudimo mogućnost slanja narudžbi bez PDV-a kupcima iz drugih zemalja EU koji imaju važeći PDV identifikacijski broj (VAT ID). Da biste iskoristili ovu poreznu olakšicu, slijedite ove korake:

Registracija i VAT ID: Unesite svoj važeći PDV identifikacijski broj (VAT ID) u odgovarajuće polje tijekom postupka narudžbe. Ovaj broj će se koristiti za provjeru vaše porezne olakšice.

Verifikacija: Vaš PDV ID bit će provjeren prije nego što narudžba bude poslana. Ovo može potrajati neko vrijeme, a obavijestit ćemo vas čim vaša porezna olakšica bude potvrđena.

Fakturiranje: Nakon potvrde porezne olakšice, primit ćete račun bez PDV-a. Molimo vas da obratite pozornost da konačni račun neće uključivati iznos odbijenog PDV-a.

Dostava: Dostava će biti obavljena nakon što porezna olakšica bude potvrđena. Dobit ćete e-mail s potvrdom i svim relevantnim informacijama.

Što trebam učiniti ako nemam važeći PDV ID?

Ako nemate važeći PDV ID ili se nalazite izvan EU, vaša će narudžba biti obrađena po standardnoj stopi PDV-a. Ako kasnije dostavite PDV ID, već plaćeni PDV neće biti vraćen.

Kako mogu dostaviti ili ažurirati svoj PDV ID?

Ako želite dostaviti ili ažurirati svoj PDV ID, molimo vas da nam pošaljete e-mail na info@syntex.hr s vašim brojem narudžbe i PDV ID-om. Ažurirat ćemo podatke u skladu s tim.

 

Plačanje

Koje metode plačanja mogu koristiti prilikom kupovine?

Prihvaćamo različite metode plačanja. Potpunu listu dostupnih opcija možete pronaći na dnu web stranice ili pod „Plačilo“.

Kako ću primiti svoju fakturu za robu?

Svoju digitalnu PDF fakturu primit ćete izravno na svoj e-mail, a također je možete preuzeti u bilo kojem trenutku prijavom na svoj račun ili korištenjem linka u e-mailu za potvrdu narudžbe. Fakture su također dostupne izravno u našoj aplikaciji. Više ne uključujemo papirnate račune u pakete kako bismo bili ekološki prihvatljiviji.

 

Dostava

Koliko košta dostava i koliko će trajati dostava?

Sve informacije o vremenu dostave i troškovima dostave možete pronaći pod “Dostava”.

Kako mogu pratiti svoju pošiljku dok je na putu do mene?

Kada pošaljemo vašu narudžbu, primit ćete e-mail potvrdu s poveznicom putem koje možete pratiti svoju pošiljku.

Moja narudžba je poslana, ali poveznica za praćenje ne radi.

Broj za praćenje generira se kada je narudžba spakirana i pripremljena za slanje. U tom trenutku kurir prima informacije o pošiljci. Međutim, pošiljku možete pratiti tek nakon što kurir fizički preuzme paket i učita ga na vozilo. Neki kuriri možda neće generirati međunarodne brojeve za praćenje, pa praćenje može biti dostupno tek kada paket stigne u lokalni distributivni centar u vašoj zemlji.

Povratak i Reklamacije

Želim zamijeniti robu. Kako postupiti?

Ako želite drugi proizvod, možete vratiti robu u okviru odustajanja od ugovora. Iznos prvotne kupnje može se koristiti kao kredit za novu narudžbu. Naravno, možete također zatražiti povrat novca. To će biti izvršeno u roku od 14 dana na isti način na koji ste prvotno platili.

Tko snosi troškove povrata robe?

Troškove povrata robe u naš skladište snosi kupac. Robu možete vratiti bilo kojim dostavljačem ili osobno u našem showroomu. 

Kada ću primiti svoj novac natrag za vraćenu robu?

Novac za vraćenu robu ili financijski kupon u toj vrijednosti vratit ćemo najkasnije u roku od 14 dana nakon primitka i provjere paketa. Vratit ćemo vam novac na isti način na koji smo ga primili od vas. Ekspresne uplate (PayPal, kartica, Apple Pay itd.) obično se prebacuju na vaš račun unutar jednog radnog dana. Bankovni transferi obično traju 1-2 radna dana. Ako ste platili bankovnim transferom, molimo vas da nam pošaljete IBAN i SWIFT/BIC u obrascu za odustajanje kako bismo mogli ispravno izvršiti povrat novca. Prema zakonu, imamo 14 dana za zbrinjavanje povrata na temelju odustajanja od ugovora.

Kako mogu vratiti robu?

Ako želite vratiti stavku, postupite prema sljedećem:

Adresa za povrat:

Adresa za povrat naših pošiljki je:

Syntex Praha s.r.o.

Michelská 291/21

140 00 Praha 4

Češka Republika

 

Robu možete vratiti bilo kojim dostavljačem ili osobno u našem showroomu.

Vrijeme obrade:

Povrat novca obično se vrši unutar 14 dana nakon obrade povrata.

Trebam li odobrenje za povrat?

Za povrat vam nije potrebno posebno odobrenje. Međutim, pobrinite se da povrat bude izvršen unutar roka za povrat i da su svi predmeti u izvornom stanju.

Kako postupiti u slučaju reklamacije?

U slučaju reklamacije molimo vas da nam prvo pošaljete e-mail na info@syntex.hr s opisom nedostatka. Najbolje je priložiti video ili fotografiju nedostatka radi brže dijagnostike.

Imate li dodatnih pitanja?

Ako imate dodatnih pitanja ili nejasnoća, slobodno nas kontaktirajte na info@syntex.hr ili telefonom na +420 226 205 741.

Koji je rok za vraćanje robe?

Prema Zakonu o zaštiti potrošača, svaki potrošač ima pravo odustati od ugovora bez navođenja razloga u roku od 14 dana od primitka robe.

Kako mogu kontaktirati odjel za reklamacije?

Naš odjel za reklamacije možete kontaktirati slanjem e-maila na info@syntex.hr.

Koliko traje obrada reklamacije?

Reklamacije obrađujemo bez odgađanja, najkasnije u roku od 30 dana. U slučaju poduzetnika, vrijeme obrade može trajati do 60 dana.

Mogu li odustati od ugovora ako kupujem kao poduzetnik?

Kao poduzetnik možete odustati od ugovora samo u slučaju da su robu koju ste primili imale nedostatke u trenutku prijema. Obično dopuštamo poduzetnicima da zamijene neodgovarajuću robu unutar 14 dana za drugu robu iste ili veće vrijednosti.

 

Korisnički račun

Koje su prednosti registracije?

Registracija računa nudi nekoliko prednosti:

• Brži proces narudžbe: Nećete morati unositi svoje osobne podatke za svaku narudžbu.

• Povijest narudžbi: Sve vaše prethodne narudžbe dostupne su na jednom mjestu, što olakšava praćenje.

• Pohrana računa: Vaši računi pohranjuju se centralno, što pojednostavljuje upravljanje i arhiviranje.

• Lakši povrati: Obrada povrata ili reklamacija je pojednostavljena.

• Povijest proizvoda: Pristup proizvodima koje ste pregledavali, što može pomoći pri donošenju odluka o kupovini.

Zašto ne primam e-mailove?

Ako ste ispravno unijeli svoju e-mail adresu u svoj Syntex.hr račun, ali ne primate e-mailove od nas, prvo provjerite mape SPAM i JUNK u svojoj pošti. U nekim slučajevima, server vašeg pružatelja usluga može odbiti naše poruke, što može rezultirati neprimitkom. Ako još uvijek ne možete pronaći e-mailove, slobodno nas kontaktirajte na info@syntex.hr – rado ćemo vam pomoći riješiti problem.

Kako mogu obrisati svoj račun?

Račun možete obrisati izravno sa svog osobnog profila.

TEHNIČKA POMOĆ

Kako mogu dobiti tehničku podršku za proizvode?

Tehničku podršku možete dobiti slanjem e-maila na info@syntex.hr. Naš tim će vam se uskoro javiti.

 

UVJETI GARANCIJE

Kako prijaviti reklamaciju za garanciju?

Za reklamacije u okviru garancije, pošaljite e-mail na info@syntex.hr s detaljnim opisom problema i dokazom o kupnji. Naš tim će pregledati zahtjev i pružiti vam daljnje upute.