Povratak i Reklamacije

Želim zamijeniti robu. Kako postupiti?

Ako želite drugi proizvod, možete vratiti robu u okviru odustajanja od ugovora. Iznos prvotne kupnje može se koristiti kao kredit za novu narudžbu. Naravno, možete također zatražiti povrat novca. To će biti izvršeno u roku od 14 dana na isti način na koji ste prvotno platili.

Tko snosi troškove povrata robe?

Troškove povrata robe u naš skladište snosi kupac. Robu možete vratiti bilo kojim dostavljačem ili osobno u našem showroomu. 

Kada ću primiti svoj novac natrag za vraćenu robu?

Novac za vraćenu robu ili financijski kupon u toj vrijednosti vratit ćemo najkasnije u roku od 14 dana nakon primitka i provjere paketa. Vratit ćemo vam novac na isti način na koji smo ga primili od vas. Ekspresne uplate (PayPal, kartica, Apple Pay itd.) obično se prebacuju na vaš račun unutar jednog radnog dana. Bankovni transferi obično traju 1-2 radna dana. Ako ste platili bankovnim transferom, molimo vas da nam pošaljete IBAN i SWIFT/BIC u obrascu za odustajanje kako bismo mogli ispravno izvršiti povrat novca. Prema zakonu, imamo 14 dana za zbrinjavanje povrata na temelju odustajanja od ugovora.

Kako mogu vratiti robu?

Ako želite vratiti stavku, postupite prema sljedećem:

Adresa za povrat:

Adresa za povrat naših pošiljki je:

Syntex Praha s.r.o.

Michelská 291/21

140 00 Praha 4

Češka Republika

 

Robu možete vratiti bilo kojim dostavljačem ili osobno u našem showroomu.

Vrijeme obrade:

Povrat novca obično se vrši unutar 14 dana nakon obrade povrata.

Trebam li odobrenje za povrat?

Za povrat vam nije potrebno posebno odobrenje. Međutim, pobrinite se da povrat bude izvršen unutar roka za povrat i da su svi predmeti u izvornom stanju.

Kako postupiti u slučaju reklamacije?

U slučaju reklamacije molimo vas da nam prvo pošaljete e-mail na info@syntex.cz s opisom nedostatka. Najbolje je priložiti video ili fotografiju nedostatka radi brže dijagnostike.

Imate li dodatnih pitanja?

Ako imate dodatnih pitanja ili nejasnoća, slobodno nas kontaktirajte na info@syntex.cz ili telefonom na +420 226 205 741.

Koji je rok za vraćanje robe?

Prema Zakonu o zaštiti potrošača, svaki potrošač ima pravo odustati od ugovora bez navođenja razloga u roku od 14 dana od primitka robe.

Kako mogu kontaktirati odjel za reklamacije?

Naš odjel za reklamacije možete kontaktirati slanjem e-maila na info@syntex.cz.

Koliko traje obrada reklamacije?

Reklamacije obrađujemo bez odgađanja, najkasnije u roku od 30 dana. U slučaju poduzetnika, vrijeme obrade može trajati do 60 dana.

Mogu li odustati od ugovora ako kupujem kao poduzetnik?

Kao poduzetnik možete odustati od ugovora samo u slučaju da su robu koju ste primili imale nedostatke u trenutku prijema. Obično dopuštamo poduzetnicima da zamijene neodgovarajuću robu unutar 14 dana za drugu robu iste ili veće vrijednosti.